Passa al contingut principal

Somnis

Entrades populars d'aquest blog

4 línies sobre Eivissa

Arribada de una setmana fantàstica a la illa Pitiusa us voldria fer 4 recomanacions d’aquesta illa de la qual ja hi ha molta informació a la xarxa. Tercer cop que la visitava però amb el mateix encant de sempre.   La mare hi havia anat fa més de 33 anys, de viatge final de carrera ( sí, ara son a Cuba i abans a Eivissa) o sigui que imagineu-vos el canvi que ha trobat, dels hippys al Pachà, Amnesia, ....  Un cop més vam volar amb Ryanair a mb els bitllets comprats des de fa mes de dos mesos no vam pagar més de 150 € entre totes dues. Puntualitat Anglesa i molta rapidesa a l’aeroport tant del Prat ( terminal vella ) i d’Eivissa.  Un cop més per a fer la reserva de l’hotel vam confiar amb booking i no vam tenir sorpreses. Hotel  Nautico Ebeso molt correcta per qualitat preu i situat a 10 minuts caminant d’Eivissa. Vam tenir la Sort que som que el dimarts s’unia a la comitiva la Ju, des del primer dia ens van donar una habitació triple, planta baixa amb unes vistes al mediterrani e

Pròxim destí: MARROC

Contents i il·lusionats per tornar a terres Africanes. Després de l'experiència de Kenya, Tanzània i Zanzíbar aquest cop ens quedem més aprop. El dimecres, si tot va bé, ja dormirem a Marrakech. Ens allotjarem al RIAD IRENE que és l'única cosa que tenim assegurada. Ahhhhh,  l'única no, també anirem a deixar que ens mimin en un hammam del que ens han parlat molt bé, les Bains de Marrakeck. Tota la resta és aventura, com diu una bona amiga la prisa mata i la patxorra remata, o sigui que poc a poc i a gaudir de l'experiència!!

Ja som a casa, si teniu l'ocasió feu una escapada a Marrakech, ens ha encantat!

Avui hem arribat del que ha estat un viatge curt però intens, aquests dies ho he anotat tot i us ho aniré redactant mica en mica, pel que hi vulgui anar, que pugui saber preus, llocs a on cal anar, llocs a on no, etc... Avui ens hem llevat a les 4 del matí per agafar el tren que ens havia de portar a l’aeroport i ara, el cap ja no dona per més però demà hi haurà una nova entrada amb les primeres fotos i alguns consells per anar obrint boca a tots aquells que esteu pensant amb una escapadeta! Per cert, el dissabte vam compartir sopar a la plaça Jemma El Fna amb en Parce i el Jofre i va estar molt bé. Demà més...