Passa al contingut principal

Capadocia: la regió dels picapedra.

Quan ets petit t’imagines que els dibuixos animats son fantasia i que mai arribaràs a sentir el que poden sentir. Aquests dies a la Capadocia ens hem sentit com el Pedro i la Wilma i ha estat fantàstic. Una de les altres meravelles de la natura a sumar a l’arxiu personal de la nostra memòria.
fantàstiques vistes

Recomanacions

Arribar amb avió: amb la companyia pegasus hi ha vols barats que fan el trajecte Estambul Kayseri. T’estalvies 12 hores de bus i son poc € més si es compra amb antelació.

Per dormir: hem dormit al Backpakers Cave hostel. Autèntic perquè la nostra habitació era  dins una cova. Mancava una mica d’higiene als banys i dutxes peròhi hem estat molt bé. Us recomanem que us mireu el Cave hotel o el flinstones que tot i ser més cars disposen de piscina. A tenir en compte perquè fa molta calor.

Habitació

Excursions: aquí bé la bona... resulta que ens agraden poc els tours i vam llogar una scotter. Tot anava sobre el previst, sensacions bestials sentint la tranquil·litat i la màgia per la que estàvem envoltats. Vam visitar la ciutat subterrània de Kaymakli, espectacular, s’ha de veure i l’entrada és barata.

ciutat subtarrànea
Després, quan ja portàvem uns 40 km, vam decidir anar a veure un llac que ens quedava a prop... la sorpresa va ser que de cop i volta ens vam adonar que amb la benzina que ens quedava no en teníem ni per 2 km i a quants km estava la benzinera més propera??? Doncs a uns quants més...

A la llunyania vam veure tres senyors d’edat avançada un dels quals anava motoritzat amb un quad. Quan ens van veure i van comprovar el que ens queda de benzina ràpidament van buscar la solució. A seguir el quad i cap el jardi del Mustapha a omplir el nostre dipòsit. Podem afirmar que ens va salvar d’arrossegar la moto uns quants i llargs i calorosos km.

l'amic que recordarem sempre
Una altra bona experiència és llevar-se d’hora i fer la ruta del RED VALLE,  DEL ROUSE VALLE i del VALLE ZEMI. Son unes 4 hores caminant pel mig del ” xampinyons” i descobrint l’autèntica Capadocia.

Caminant per la Capadocia

Menjar a Goremme: us recomanem dos llocs per bons i barats, el Ozlem restaurant i Silk Road . No deixeu de tastar el Potery Kebbab.

Pollastre Potery Kebbab
 I per acabar també ens va agradar passar la tarda a Neveshir, la capital. Pocs turistes i molt autèntic. En bus des de la Otogar de Goremme i per 2 €. Poc més de 15 km.

uns dels 100 forns de Neveshir

Pròxim destí: OLYMPUS!

cada any anem més lleugers

Entrades populars d'aquest blog

4 línies sobre Eivissa

Arribada de una setmana fantàstica a la illa Pitiusa us voldria fer 4 recomanacions d’aquesta illa de la qual ja hi ha molta informació a la xarxa. Tercer cop que la visitava però amb el mateix encant de sempre.   La mare hi havia anat fa més de 33 anys, de viatge final de carrera ( sí, ara son a Cuba i abans a Eivissa) o sigui que imagineu-vos el canvi que ha trobat, dels hippys al Pachà, Amnesia, ....  Un cop més vam volar amb Ryanair a mb els bitllets comprats des de fa mes de dos mesos no vam pagar més de 150 € entre totes dues. Puntualitat Anglesa i molta rapidesa a l’aeroport tant del Prat ( terminal vella ) i d’Eivissa.  Un cop més per a fer la reserva de l’hotel vam confiar amb booking i no vam tenir sorpreses. Hotel  Nautico Ebeso molt correcta per qualitat preu i situat a 10 minuts caminant d’Eivissa. Vam tenir la Sort que som que el dimarts s’unia a la comitiva la Ju, des del primer dia ens van donar una habitació triple, planta baixa amb unes vistes al mediterrani e

Pròxim destí: MARROC

Contents i il·lusionats per tornar a terres Africanes. Després de l'experiència de Kenya, Tanzània i Zanzíbar aquest cop ens quedem més aprop. El dimecres, si tot va bé, ja dormirem a Marrakech. Ens allotjarem al RIAD IRENE que és l'única cosa que tenim assegurada. Ahhhhh,  l'única no, també anirem a deixar que ens mimin en un hammam del que ens han parlat molt bé, les Bains de Marrakeck. Tota la resta és aventura, com diu una bona amiga la prisa mata i la patxorra remata, o sigui que poc a poc i a gaudir de l'experiència!!

Ja som a casa, si teniu l'ocasió feu una escapada a Marrakech, ens ha encantat!

Avui hem arribat del que ha estat un viatge curt però intens, aquests dies ho he anotat tot i us ho aniré redactant mica en mica, pel que hi vulgui anar, que pugui saber preus, llocs a on cal anar, llocs a on no, etc... Avui ens hem llevat a les 4 del matí per agafar el tren que ens havia de portar a l’aeroport i ara, el cap ja no dona per més però demà hi haurà una nova entrada amb les primeres fotos i alguns consells per anar obrint boca a tots aquells que esteu pensant amb una escapadeta! Per cert, el dissabte vam compartir sopar a la plaça Jemma El Fna amb en Parce i el Jofre i va estar molt bé. Demà més...